Lördag...

Publicerad 2012-04-14 15:31:28 i Mitt trista liv.

Idag är det lördag, och jag tycker det suger lite smått.. för då är det bara EN dag kvar av lovet. Skittrist. Men men.. det kunde ju ha varit värre, eftersom jag ska ju ändå på partajjj med Anna N, SJUKT roligt eftersom det var aslängesen jag träffa henne(eller ja om vi bortser från igår och förrgår). Så jag sitter här och undrar hur det ska kunna bli nå party av mig idag, men det ska nog gå. Om jag får lite tid p åmig att jobba, haha! Nej men nu ska jag in i duscheenen och sen fixa mig.. Men här får ni iaf en spelningslista som jag sitter och lyssnar på nu.

http://open.spotify.com/user/digster.se/playlist/7gvaqOii7FBi1lSchKYxW6

Sjuktbramusik. Hittade den idag och blev lite mer taggad än jag var! Hoppas ni också blir det, ha det så bra, puss och kram. Skumbanan. 
 
  ^
   l Så mycket ickeparty en människa kan bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela