Onsdag

Publicerad 2012-05-30 21:43:04 i Mitt trista liv.

Vad ska jag säga idag? Det får vi se.. Men tänkte iaf visa två par skor som jag är helt förälskade i.. och jag lovar att personen som ger mig någon av dessa får en trerätters middag hemma hos mig, lagad av mig. Med massor av mys.. för det är den personen minst sagt värd!
Kanske hittade ett par till skor som jag inte skulle tacka nej till.. Oj vad jobbigt det kan vara att kolla runt på skor när man vill ha allt.. Åg dessa i-landsproblem...
Nej men nu tror jag att jag faktiskt ska måla mina naglar lite så de ser okej ut i alla fall. Och sova ska jag också göra för jag är superdupertröttis... superdupertröttisnummerett.. Godnatt. Ja imorgon är det ju torsdag! Wiho! Eller va? Jag har iaf sovmorgon till ett någongång kanske. Det är skönt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela