Torsdag

Publicerad 2012-06-14 22:19:35 i Mitt trista liv.

Första dagen Jocke är i Paris, och det känns tomt. Tur att han inte är borta längre än tills på tisdag! Jag saknar han sådär jättemycket som man gör när man är nykär. Du är underbar Joakim <3
Ja idag har jag typ varit hos läkaren.. Det är ungefär allt. Imorgon är det fredag så då blir det ju fredagsfika med Becca som vanligt :D
Idag har jag ätit potatis, det var gott. Sjukt gott var det. Så gott att jag var tvungen att skriva det här, kom fram till varför jag varit på dåligt humör den senaste tiden och det var för att jag har ätit för lite potatis... Ska aldrig ha ett sådant långt uppehåll från min underbara potatis. Haha ååh vad underbart att jag kan skriva ett helt inlägg om potatis. Men ska låta bli att göra det och avsluta här. Nu ska jag fortsätta lyssna på HIM sen ska jag sova, önskar jag kunde sova bort hela helgen så det blev tisdag. Nej inte riktigt för att jag ska hitta på massa med roliga saker :)
Krama en banan, fast inte för hårt. Det blir kladdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela