Busigt...

Publicerad 2012-05-18 02:50:02 i Mitt trista liv.

Alltså.. Ni vet såna där saker som man kan drömma om att det ska hända, men när det gör det eller om man får chansen till att göra/uppleva just den där saken känns det som om det är helt galet och fel. Eller inte fel, bara som om det måste vara omöjligt och liksom... nej det är bara på skoj. Man önskar att det bara är ett skämt, men ändå vill man som att det ska hända... Så känner jag mig just nu, och tror på allvar inte att jag har varit såhär delad till något i mitt liv! Detta kommer sluta i katastrof känns det som, eller så blir det sådär jätte bra? Elller blir det pinsamt eller roligt? Gah.. detta häller mig då vaken inatt, för tänk om det är ett skämt? Men tänk om det inte är det, vad ska jag göra då? GALET VÄRRE! Just nu råder perfekt kaos i min hjärna.

Nog om det, ikväll så har jag varit med folk, ganska mycket folk.. För att Emmy faktiskt har fyllt 18! Åh grattis till hon igen även om det var ett tag sen... Men det var jätte trevligt där och jag fick väl reda på mycket spännande saker. Minst sagt. Jag har en fin liten rosa blomma i ansiktet, det var väldigt vackert. Bildbevis, mumms.


Imorgon, eller ja det blir ju idag eftersom klockan är lite över 12... Kan inte fatta att jag faktiskt sitter och skriver ett jättelångt blogginlägg klockan halv tre på natten. Men iaf så ska jag till Elina och se Viktor 3 (Underworld 3), dricka te, baka kladdkaka och göra andra roliga saker. Elina fyller 18 på söndag och för det förtjänar hon väl ett Grattis!
(Varför födde mamma mig så sen t på året? D:)

Ja nu ska jag nog ta tag i dethär med att se klart Den frusna Leoparden, HÖR OCH HÄPNA...jag JAG ser en SVENSK film!!! Detta brukar aldrig hända.. Förutom när jag ser Ebba the Movie men räknas det? Det är en bra film hur som helst och ni som inte har sett den borde helt klart göra det! Och ja.. anledningen tilll varför jag ser Den frusna leoparden är helt klart det faktum att Thåström faktiskt spelar i den.. Han är snygg i den filmen. Jag älskar 80:tal massor, lika mycket som jag älskar Joakim Thåström. För övrigt så tror jag helt ärligt att jag snart hört och sett allt som han har gjort(inte alla live spelningar kanske) alla låtar, filmer, läst alla böcker och så vidare... Jaja nu ska jag ta och se film och eller (Tack Olle för att du fått mig att säga så) lyssna på denna underbara man och gråta för den dagen han dör. Shiet den dagen vill jag inte ens tänka på, det var hemskt att ens tänka tanken D: Kommer gråta i månader om inte år efter det.. Så tomt det kommer bli i mitt liv. Haha grattos till dig som orkat läsa hit! För jag antar att detta inte är intressant alls, eller jag skulle då inte tycka att det var det.. Nu ska jag avsluta detta skrivande har jag bestämt mig för, detta måste vara det konstigaste och mest osammanhängande jag någonsin kommer skriva, eller åtminstone har skrivit fram till denna stund. Kyss en elefant för mig, för grodor är slemmiga och jag ville ha en orm(vill fortfarande det men) eller en hummer när jag var liten. Men pappa sa att han skulle äta den då, villket var lite sorgligt. Hade nog fällt en tår om det hade hänt.

Ett annat tips såhär på kvällen är att lyssna på Imperiets version av Nils Ferlins dikt En Valsmelodi, riktigt bra. Här kommer den. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela