Rubriken

Publicerad 2012-06-13 21:19:13 i Mitt trista liv.

Onsdag. Hmm... idag hade bror och syster examen. Sen efter det åkte jag in till stan.. fixade saker. Fikade med moster, sen fikade jag med Jocke och hans mor. Åkte hem till Jocke och mös till klockan typ 6, så for jag hem. Såg björnbröder 2 och grät. Sorglig film det där. Ja men iaf så känns det jättetomt och ensamt nu när Jocke åket till Paris imorgon, ja ghoppas han får det jätte trevligt men jag kommer sakna han som en bebis saknar sin mamma. D: Han är jättegullig och fin och vacker och allt det där.. måste bara få säga det nu när jag är sådär nykär så har jag rätt till att vara sån. Ska ordna något jättefint tills han kommer hem, har redan börjat planera. Ehe.. Jaja en vecka utan Jocke.. det blir en vecka med mina andra vänner. Ska bli skitkul det också! :) Liksom, Baka med Elina, Kalas hos Hanna, Baka hos farmor och vad är det mer jag ska göra? Just det... Vara med Klara och fika och fixa håret med moster :D
Nu blir det musik och den sista chokladpuddingen till typ Alice i underlandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela