Igår var det lördag..

Publicerad 2012-05-27 11:31:38 i Mitt trista liv.

Ja.. igår. Det var en händelserik dag. Den började med att jag gick upp, gick ut, mor frågade om jag ville följa med in till stan så vi drog in till stan. Hamnade hos moster och solade i några timmar vilket var riktigt trevligt, sen så åkte jag hem till mami, solade lite till. Åkte till pappa för att få skjuts in till stan och se teater med bror och hans tjej, den var riktigt bra. Sen så fick vi för oss att gå hem, men de ville ha mat så vi gick till sunes först. Sen började promenaden hem, med omvägar eftersom bror ville se vårat gamla hus. När vi väl kommit till bron i bergsviken fick vi för oss att bada, och jag som inte har badat på två år.. detta är en stor händelse. Så vi badade, sen gick vi hem sista biten, jag kan lova att varenda person som såg mig stirrde på mig. Eftersom jag inte ville ta på mig byxor i början då min bikiniunderdel var ganska blöt.. så gick jag utan byxor ett tag. Ja jag gick även barfota hela vägen eftersom jag hade klackeskor och hade fått skavsår av dessa innan, så det slutade med sköna vattenblåsor under fötterna. Detta är inte alls skönt kan jag säga! När vi kom hem till pappa vilade jag mina fötter i en timme innan bror och jag åkte till svensbyn.. Jag var dock ganska trött så jag somande vid halv tolv efter ha suttit vid tumblr.
Och idag så är det söndag och då händer absolut ingenting, förutom att vara ute i solen och mysa och lyssna på bra musik. Sen börjar den absolut sista skolveckan! :D
Detta är vägen som vi gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela