Alltid rött alltid rätt.

Publicerad 2011-02-08 13:53:32 i Allmänt

Har just haft medieproduktion, ska snart ha mentorstid och sen svenska. Hmm känner som inte taggen sådär jätta mycket, men iaf så har jag skoterkurs ikväll, så snart har jag skoterkortet! Gud vad jag längtar! H,´mm problemet är att det inte går nån buss hem efter den, men pappa får väl hämta mig. Jaja nu ska ni få njuta av musiken medans jag har lektion. Kyss.




"Maskiner tar över
E're nåt vi behöver
Maskiner som söver
När mitt hjärta bultar och blöder

Jag vill skrika å vråla
Gör det ont vill jag gråta
Jag vill sjunga och skåla
Hur mycket mer kan jag tåla

Det finns en sång i varenda själ
Passion e nåt vi behöver så väl

Ett hjärta e alltid rött
Ett hjärta har alltid rätt
Ett hjärta stinker blod och svett
Ett hjärta har alltid rätt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela