By the edge of god.

Publicerad 2011-02-21 19:51:40 i Mitt trista liv.

Nomys "nya" album by the edge of god är faktiskt riktigt bra! Har lyssnat på speciellt by the edge of god sen den kom ut. Riktigt grym låt. Det är något ni måste höra verkligen! Annars så var vi bortbjudna på middag idag, kött och potatis, riktigt gott. Förutom det är jag riktigt chokladsugen, saknar en viss person och fryser massor. Vill bara gosa ner mig i täcket med riktigt bra musik och kanske en bok eller kanske ett korsord. Och en kopp te hade inte heller varit fel. Just det jag klippte mig igår också, blev ganska kort, men skönt. Speciellt att bli av med det nötta! Ja ni får en liten dålig konstig och sned bild på det :P Kyss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela