Miss you..

Publicerad 2011-02-26 19:52:11 i Mitt trista liv.

Jag saknar dig så att jag tror att jag dör, och jag tror att jag dör för att jag saknar dig. Ja kom hem nyss, snart blire väl MF... Jao, Pappa har inte kommit hem än? Så väntar på han. Hoppas på att det är lika fint väder imorgon så att jag kanske hinner köra skoter! Känner mig väldigt slö just nu. Men var faktiskt ute och skottae idag sen tog jag en powerwalk till farmor sen till lundmans. Åh jag fick reda på att Thåström ska ha en enda spelning i år, och det känns som ett måste att båka dit! Hoppas att nån vill åka med mig ocg att jag har pengar.. för det kanske kommer kosta typ 3000... Men hoppas verkligen att det går! Jaja nu ska jag iaf gör dipp och hälla upp chips och så... Kyss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela