The Worrying kind.

Publicerad 2011-02-05 17:40:31 i Allmänt

Yes yes. Nu taggar man melofifestivalen med tjejerna(Petra och Erica) Sophie är också här men hon är typ sjuk så att, hon sitter och kollar på tv. Hehe.. Jaa Vi har skärt upp allt till tacon nu är det bara köttfärsen som är kvar att göra :) Sen har vi även gjort en tårta, och ska ner till ica senare och köpa chips. Hehe nejj inga nyttigheter hör inte. Haha bakade även en tårta igår som jag hade med mig också, mumms mumms. Åh gamla schlager låtar är ju helt rätt idag känner jag ( Tror även att dom andra gör det också). Hoppas att Marita kommer snart, för alla är riktigt hungriga just nu ;) Haha men nu ska jag snacka snusk med dom andra. Puss.


Kändes att det beövdes en bild här på bloggen! Haha från typ 8:an :') Ser helt emo ut <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela