?

Publicerad 2011-03-11 19:52:14 i Mitt trista liv.

Hos mamma nu då, eller har varit det sen igår kväll men ändå. Känner att jag behöver prata ut men jag vet inte riktigt om jag vill, konstigt det där. Känner att det inte riktigt är min dag idag... Jaja nu ska jag sluta vara sån! Måste bara säga, thåström är så jävla bra och hans texter är typ sanslöst bra. Får ju typ.. jag vet inte vad krupp vad bra han är. Dajjm. Men nu ska jag se på min fina bakgrundsbild.( Johnny depp) Mumms. Puss.



"Jag är en idiot som aldrig förstått
att förråda en vän är det värsta av brott
Jag skrattar inte längre, jag mår illa när jag ler
Jag lämnade dig till vargarna och bara gick min väg"

Till dig gumman... Jag älskar dig och är så jävla glad över att du är min <3

Kommentarer

Postat av: Nynniz

Publicerad 2011-03-11 20:05:50

gumman, du vet att du alltid kan prata med mig. jag finns alltid för dig gumman, vad som än händer. gumman, släpp de som hänt mellan dig och mig, de är förbi nu.. jag förlåter dig gumman.. jag vill inte att du ska må dåligt på grund av mig, men jag vet också att de kan vara svårt att glömma.. snälla försök glömma de, för min skull. jag älskar dig gumman och jag är så sjukt glad att jag har dig i mitt liv. du betyder mer för mig än vad du anar!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela