Trött?

Publicerad 2011-09-30 08:28:27 i Mitt trista liv.

Jao det borde vara olagligt att vara så trött som jag är. Hmm kan typ inte ens skriva det här, skriver fel hela tiden. Irriterande. Jaja men nu har vi iaf multimedia, håller  på med flash. Mm inga pixlar när man ritar, wohoo... Ja se jag lyssnar ju iaf! Hahah det här inlägget måste ju hänga ihop väldigt bra. Liksom min svenska just nu. Bla bla bla.. Orkar inte nu ska jag se när jag får sova. Och sen ska jag fika på stan idag också just det. Hmm igår var jag på stan sent och köpte massa onödiga saker. Woohoo... Yeeaaah. För vi ska DANSA I NEON! Godnatt hoppas att ni har det roligare än jag. Här får ni en bild på mig när jag låg i sofforna på skolan.. skönt asså. Jag hade ju iaf en snygg kavajjjjjjjj... ja men nu säger jag hejdå på riktigt. inte på låtsas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela